המכונאי הראשי של סוזוקי UTI

מסגר שהפך למכונאי ראשי: סיפורו המדהים של ויטלי אייזנברג

בגיל 35, ויטלי אייזנברג שינה את חייו. הוא עזב את תפקידו כמסגר והלך לעבוד כמכונאי ב-UTI, שהאמינו בו ונתנו לו את הכלים. כיום הוא מכונאי ראשי.

27/05/2024
מאת: זוהר כץ, Autojob

ויטלי אייזנברג הוא דוגמה ומופת לאדם שעם עבודה קשה, התמדה ורצון גדול ללמוד, הצליח להגשים את חלומותיו. דרכו החלה במרכז השירות, שם עבד כמסגר צעיר. אך ויטלי לא הסתפק בכך. הוא ידע שיש לו פוטנציאל, ושאף להגיע רחוק יותר.

לאחר שנים של עבודה קשה, לימודים והשתלמויות, הצליח ויטלי להתקדם לתפקיד מכונאי במרכז שירות גדול. היום, ויטלי מכהן בתפקיד מכונאי שמעניק שירות מצוין ללקוחותיו. אז יצאנו לדבר איתו ולשמוע את הסיפור המדהים מאחורי ההתקדמות המדהימה שלו בענף הרכב.

 

ספר לנו קצת על עצמך
אני ויטלי אייזנברג, בן 42 מפתח תקווה, נשוי + 1 וכיום עובד בתפקיד מכונאי במרכז שירות UTI הממוקם בפתח תקווה

 

מה הוותק שלך בתחום?
אני עובד כבר 7 שנים בתחום ענף הרכב

 

מה גרם לך לבחור לעבוד בתחום הרכב?
כשהגעתי תחילה לעבוד במרכז השירות, הייתי בתפקיד מסגר ועם הזמן קיבלתי הצעה להתקדם לתפקיד מכונאי, בתור ילד שנמשך לתחום המכונאות כבר מגיל קטן התרגשתי מאוד ומיד הבנתי שיש לי בידיים הזדמנות פז. המקצוע הזה תמיד דיבר אלי ואיפה שהוא תמיד חיפשתי ללמוד את זה. בתחום המסגרות לא ממש מצאתי את עצמי או הרגשתי בנוח וכיום בתור מכונאי אני יכול לומר בגאווה שאני שמח בחלקי.

 

 

באיזה תפקידים התחלת את דרכך במרכז שירות?
כאמור התחלתי את דרכי בתור מסגר, וכיום בתור מכונאי אני נוגע במגוון תחומים: משאיות, אוטובוסים, מחשבים, שיפוצי מנועים ועוד. בעבודה ניתנה לי ההזדמנות לעבור מספר הכשרות וקורסים ובניהם קורס מנטורים, כיום באמצעות הידע והניסיון שרכשתי בתוך UTI, אני מעביר את הידע שלי לדור הצעיר שמגיע להתייעץ איתי ולחוות דעה נוספת. 

 

איזה טיפ היית נותן למי שנמצא בתחילת הדרך
אני רואה שהיום המכונאות היא כבר בדרגה של הייטק, הדרך שבה אתה מסתכל על המנועים, המעבר לעולם מכני שדורש הרבה חשיבה ועניין.
אני חושב שאחד הדברים הכי חשובים הוא לאהוב את המקצוע הזה באמת. ברגע שזה משהו שבוער בך ויש לך תשוקה אליו אתה תצליח. מדובר בתחום שרק הולך ומתפתח עם אינסוף ידע ומיומנויות שרק גדלות ומתפתחות עם הזמן.

 

מהם היעדים המקצועיים שלך לעתיד?
בתור מי שלא היה בתחום ולא למד בבית ספר הייתי שמח ללמוד הסמכה של אוטוטרוניקה, לקבל תעודות, להיכנס לעולם החשמלאות ולהתפתח בתחום הזה יותר לעומק.
יש פה אין סוף של דברים ללמוד, המון מערכות ואני אוהב את העובדה שיש תמיד גיוון. אני התחלתי ללמוד מכונאות בגיל 42 ואם תשאלו אותי הגיל הוא לא פקטור.
בכל גיל ניתן ללמוד משהו חדש ומה שחשוב הוא לדעת שלא צריך להיות מקובע, חשוב להיות גמישים, להתחבר לזה ולהיות נאמן לתהליך.

מאמרים נוספים

נשארת איתנו עד כאן?
כנראה שהעתיד שלך איתנו
כל המשרות החמות
שמחים לראות
אותך כאן!
שאלה?
נשמח לעזור!
אפשר לעזור לך?
הכנו לך תשובה ל(כמעט) כל שאלה, מידע ומשרות חמות.