למה כדאי לבחור במקצועות השירות והמכירה בעולמות הרכב? 3 סיבות טובות שכדאי להכיר

אז,  איפה תפסנו אתכם? רגע לפני שעפתם לדרום אמריקה? שניה אחרי שנחתם מהודו?

קחו לכם שבוע-שבועיים-חודש-חודשיים. תתאפסו. ואז -שבו.
כי יש לנו משהו מעניין בשבילכם: העתיד שלכם.

15/10/2020
מאת: אפרת שפירא, Autojob

כן, המחשבה הרצינית, הבוגרת והאחראית הזו, שמתישהו, תצטרכו להתעסק איתה.

אנחנו כבר יכולים להגיד לכם ממרום ניסיוננו – קל, זה לא הולך להיות.
תצטרכו להחליט מה ללמוד, היכן לעבוד, ובגדול – איך תרצו שיראו החיים שלכם מעכשיו והלאה.

אבל רגע, שניה.
כמו את רומא,
גם את החיים שלכם לא תבנו ביום אחד. גם לא שנה.

לכל אחד מאיתנו ישנה איזו נקודת פתיחה. בדרך כלל – זה יהיה מקום העבודה הרציני הראשון.
זה,
שבו התחלתם לגלות מי אתם, מה אתם אוהבים, ואיזה תפקיד שאינמצב-בחיים-שיראו-אתכם-מבצעים.

נקודת פתיחה טובה כזו, יכולה להיות במקצועות שירות הלקוחות והמכירה.

למה כדאי לבחור בתפקידי השירות?

1. כי זו אחלה שורה בקורות החיים

יכולות מכירה ויחסים בינאישיים, כלומר – הדרך בה אתם מנהלים תקשורת שכנוע ויחסים אל מול אחרים – הם מהגורמים הכי חשובים שיחפשו בכם, כשתבואו להתראיין לתפקיד שאתם ממש רוצים.

כי לא משנה באיזו חברה, ולא משנה באיזה תפקיד, המפתח להכול הם היחסים הבינאישיים, והדרך שבה אתם מצליחים להניע אנשים לעבר מטרה.

לכן, כאשר המראיין ימצא בקורות החיים שלכם ניסיון והכשרה כנציג שירות לקוחות ומכירה, תזכו לנקודת בונוס די משמעותית ביחס למתחרים שלכם על התפקיד.

  1. כי זה הבית ספר של החיים

האקדמיות למקצועות השירות, אוהבות לפלח את סוגי הלקוחות לפי סוגים.

יש לא מעט שיטות שמארגנות את סוגי הלקוחות לפי דמויות עיקריות, כמו הלקוח השתלטן, החוקר, האימפולסיבי, הסקרן, המהסס, המתווכח, הלא מרוצה באופן תמידי ועוד ועוד.

לכל לקוח, מתאימים את הדרך הנכונה ביותר ליצור תקשורת, לייצר אמון ובסופו של דבר – למכור.

אמ-מה,
הלקוחות האלה, הם בדרך כלל גם סוגי האנשים שקיימים שם בחוץ.
אותם אנשים בהם תתקלו מעכשיו ועד עולם, בכל מקום בו תלכו: באוניברסיטה, במסיבה, בעבודה, בדייט הבא.

זה לא מגניב?

כאשר אתם יודעים פחות או יותר, איזה סוג של אנשים יש בעולם, הולך להיות לכם סופר קל להתאים את הדרך בה אתם מדברים לאותו אדם שנמצא מולכם, לא משנה מה הסיטואציה.

וכמו שכולם יודעים, תקשורת טובה, היא הבסיס להכול ובעיקר, הבסיס שיכול לעזור לכם להתקדם בחיים.

3. כי לעזור לאחרים – זה כיף

לא נכחיש.
תפקידי השירות הם מהתפקידים המאתגרים ביותר שיש.

וזה בדיוק מה שהופך אותם לכל כך מעולים!

כאשר אתם עוזרים למישהו (גם אם המישהו הזה הגיע אליכם סופר עצבני) – זה כיף.
כי אחרי ה’טיפול שלכם’ – הוא כבר רגוע.

כאשר אתם מקצרים למישהו את זמן ההמתנה, מגישים פתרון יעיל יותר, מראים אכפתיות אבל גם מגבים אותה במעשים, העולם – ותאמינו לנו שזה נכון – הופך להיות לנחמד יותר.

אז,
נכון שתפקידי השירות יכולים להוציא אדם שליו מהכלים, אבל בסופו של יום, אתם מגיעים הביתה מסופקים.

ועכשיו,
אנחנו רוצים לספר לכם על תפקידי השירות באחד התחומים היותר לוהטים שיש בשוק כרגע – תחום הרכב.

אם יצא לכם להגיע למרכזי שירות לאחרונה (הידועים בכינוי הענתיקה ‘מוסכים’, אבל הם כבר מה-זה לא),
בטח שמתם לב לקלאסה הניכרת בכל פינה, החל מפינות הקבלה, פינות ההמתנה, הפינות בהן מבקשים מכם תשלום נוסף אבל בחיים בלי להסביר לכם למה ומה ההיגיון, וכן, גם באיזורי הטיפול ברכב.

תפקידי שירות הלקוחות במרכזי שירות רכב, הם מהנחמדים ביותר שיש בתחום השירות.
זה קורה, משום שאתם שייכים לחברה רצינית, שמתעסקת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש.

אילו תפקידי שירות ומכירה קיימים שם בחוץ?

√ מתאמי שירות – דואגים לקבל את פני הלקוח במרכז השירות ולהפנות ליועצי השירות, שילוו את הלקוח בתהליך. תפגשו אותם שוב בסיום הטיפול לסגירת החשבון. תמצאו כאן עוד מידע על מתאמי שירות <<

√ יועצי שירות הם אנשים טכניים בעלי הבנה בעולמות הרכב, שמלווים את הלקוח בזמן הטיפול מסבירים אודות השלבים והפעילויות, מקבלים אישור על החלפות וטיפולים. מידע נוסף כאן על יועצי שירות <<

√ מנהלי משרד הם הלב הפועם של מרכז השירות, מרכז הידע והשליטה בכל מה שקורה והדלק שמניע את מרכז השירות לעבר המטרה. תמצאו כאן מידע נוסף אודות מנהלי משרד <<

מתלבטים? לא בטוחים שעולמות הרכב הם בשבילכם? לא יודעים באיזה מהמקצועות לבחור?
דברו איתנו, ונשמח לעזור.

מאמרים נוספים

נשארת איתנו עד כאן?
כנראה שהעתיד שלך איתנו
כל המשרות החמות
שמחים לראות
אותך כאן!
שאלה?
נשמח לעזור!
אפשר לעזור לך?
הכנו לך תשובה ל(כמעט) כל שאלה, מידע ומשרות חמות.