סיפורי הצלחה

סיפור הצלחה: באה בגלל התפקיד. נשארה בגלל הנשמה.

יעל גרין, היא דוגמא לשידוך מושלם בין אדם איכותי למקום עבודה שמעריך אנשים איכותיים. יעל, אם ל-3 ילדים עובדת בתחום הרכב כבר קרוב ל-10 שנים. והיא כאן בשביל להישאר.

20/08/2020
מאת: אפרת שפירא, Autojob

יעל, ספרי לנו איך התחלת.

“התחלתי לעבוד בחברת מכשירי תנועה בשנת 2011. חיפשתי עבודה זמנית והתחלתי כמתאמת שרות ושיווק במרכז השרות המרכזי של החברה.
לאחר כחודשיים הוצע לי תפקיד מנהלת שרות הלקוחות של החברה, תפקיד שאני מבצעת בהנאה ובסיפוק מאז ועד היום, בעיקר בזכות תחושת המשפחתיות השוררת בחברה ואהבת הלקוח”.

כאן נתערב ונגיד, שלהתברג די מיד לתפקיד מנהלת שירות הלקוחות של מכשירי תנועה,
זה לא הישג מבוטל בכלל.
ההיפך.

התפקיד הזה הוא אחד מהקריטיים לארגון, ודורש אופי שירותי (אך אסרטיבי), יכולת התמודדות עם אתגרים (כמו לקוחות שאינם מרוצים) וכל זה, תוך כדי הנעת מרכז השירות לעבר המטרה.

לא פשוט, אמרנו?

אז יעל, תגידי: איך התקדמת כל כך מהר?

“שרות הלקוחות הוא תפקיד תובעני, לעיתים מרוקן אך בסופו של יום – מלא סיפוק.

התפקיד שלי בסופו של דבר, הוא לעזור ללקוחות שנותנים בנו אמון, משקיעים עשרות ומאות אלפי שקלים ומחליטים לקנות רכב מהחברה שלנו.

סך הכול, רכב הוא ההשקעה השנייה בגודלה עבור משק הבית, מה שמצריך מאנשי השירות סבלנות, אורך רוח, מתן מענה מהיר ופריסה של כל המידע הקיים ברשותנו.
לקנות רכב זו החלטה כבדה, ואנחנו מכבדים את הלקוחות שלנו בכל השלבים של התהליך.

אני מאמינה שהגישה הזו הביאה אותי למקום שבו אני נמצאת היום.”

אז, איך נראה היומיום שלך? מעניין או קצת…עוד מאותו הדבר?

“היומיום שלי מבוסס על אינטראקציה עם אנשים, ומשום שאנשים זה מעניין, אז גם היומיום שלי סופר מעניין.
אני אתן לך דוגמא:
אני מגיעה ממשפחה שכולה, איבדנו את אב המשפחה לפני 22 שנים . בתחילת חודש יוני האחרון התקשר לקוח לשרות וביקש את כתובת הדוא”ל שלנו, כדי לשלוח מכתב תודה למרכז השרות שטיפל ברכבו.

מאחר והייתי פנויה ביקשתי לשוחח עם הלקוח, אדם מבוגר.
במהלך השיחה הלקוח שיתף אותי שהוא אח שכול.

אני סיפרתי לו על אבי, הוא שאל לשמו וכשמסרתי לו אותו הוא תפס אותי בהפתעה גמורה.

מסתבר, שהם למדו ביחד, היו שכנים ועד היום הוא שומר על קשר עם אחד הדודים.
אני לא יכולה לתאר כמה השיחה הזו היתה מרגשת עבורי. בהמשך, קבענו במשרדי החברה לפגישה מאד מאד מיוחדת. קיבלתי תמונת ילדות של אבי, מלווה בסיפורים רבים מאד על ילדותו.
אז הנה, דוגמא אחת מני רבות למפגש בין אנשים. כל מפגש כזה מתחיל במקרה, ונמשך הרבה מעבר. כאן, קיבלתי חוויה מרגשת, אותה לא אשכח לעולם.”

היית ממליצה לחברים שלך להיכנס לעולמות הרכב?

“חד משמעית – כן.
לא יודעת איזה עוד תחום מתפתח כמו תחום הרכב.
העולם שלנו מרתק.

אבל מי שנכנס לעולם הרכב, צריך להיות מחובר לעולם הרכב. לדעתי, נדרשת הבנה בסיסית בתחום ובעיקר, הרבה תשוקה ונשמה.

לגבי תפקידי שירות בתחום, לפני שנכנסים חייבים להבין שמדובר בתפקידים שוחקים, אבל באותה נשימה להבין שנקודות המפגש הללו עם הלקוחות הן מאד מאד רגישות ומשמעותיות.
ולכן, בכל יום יש לקחת אויר, להיכנס בתחושה שאני תורמת לתהליכים חשובים וגם לקחת פסקי זמן מדי פעם, להתאוורר ולהגיע מוכנה לאתגרים חדשים.”

ומה לגבי נשים? היית ממליצה להן להיכנס לתחום?

“מאד מאד. החשיבה הנשית בתחום הזה יצירתית יותר, חומלת יותר ומנוטרלת מקבעון מחשבתי או טכני.
נשים מגיעות עם תפיסה מרחבית לבעיה. הן רואות את כל התמונה ומנסות לאתר את הפתרון ההוליסטי, הכי טוב שקיים – טכנית ושירותית. מה שנותן ללקוח שירות מקצה לקצה.”

יעל, את השראה. תמשיכי לעשות את מה שאת עושה!

 

התרגשתם? לכתבות נוספות על האנשים שעושים את עולם הרכב >>

רואים את עצמכם בענף הרכב? בואו לקרוא על תכניות הלימוד וההכשרה >>

סיפורי הצלחה נוספים

נשארת איתנו עד כאן?
כנראה שהעתיד שלך איתנו
כל המשרות החמות
שמחים לראות
אותך כאן!
שאלה?
נשמח לעזור!
אפשר לעזור לך?
הכנו לך תשובה ל(כמעט) כל שאלה, מידע ומשרות חמות.